sobota, 19 marca 2011

Gala OBF2011



7 komentarzy:

  1. Całość wyszła nieźle :) Plus za kreatywność! Cieszę się z rewelacyjnego bilansu dla mojego faworyta "Incepcji". Inne wyróżnienia okazały się przewidywalne, ale nic nie poradzimy na to, że Geoffrey Rush, Natalie Portman i Colin Firth w tym roku dali z siebie dosłownie wszystko. Świetne aktorstwo.
    Wielkie gratulacje dla Loli King, laureatki bloga filmowego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Loli King w pierwszej kolejności! Mam nadzieję, że nasza gala dobrze się oglądała. Teraz czekamy na opinie :)
    Cieszy mnie zwycięstwo mojego faworyta - "Incepcji" - w aż dziesięciu kategoriach. Zdecydowanie moim zdaniem zasłużony triumf. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Incepcja wykosiła konkurencję. Ostał się tylko łabędź i król. Aż mi się zrobiło żal pozostałych filmów :D
    Miałeś świetny pomysł z tą galą. Bardzo fajnie to wyszło. Chwilami tylko niektóre napisy były trochę niewyraźne, ale i tak super. :) Pewnie sporo czas zajęło Ci przygotowanie tego wszystkiego?
    Również gratulację dla Loli :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety nie wyszło to idealnie, ale chyba nie było źle :) Zajęło mi to dość dużo czasu i przepraszam Cię - milczący - że nie uwzględniłem Twojej pomocy w napisach końcowych (to Ty zaprojektowałeś logo). Wybacz, ale to niedopatrzenie, a nie celowe zapomnienie :)
    Pozdrawiam i polecam OBF na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko loko ;)
    Nie, nie wyszło źle. Na początku się tylko trochę ślipiłem w to małe okienko YT, by dopiero po chwili wpaść na pomysł by przełączyć się na pełny ekran :D
    A podasz linka do strony na facebooku? Bo coś przez wyszukiwarkę nie mogę znaleźć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.facebook.com/pages/Organizacja-Blog%C3%B3w-Filmowych/187170904651701

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna gala, zgadzam się z większością nagród. No może za montaż dałbym nagrode Socialowi.

    OdpowiedzUsuń

Nagrody OBF

Filmy, które rozważamy w kontekście nagród OBF muszą mieć swoją polską premierę kinową pomiędzy 1.02.2016 a 31.01.2017 r.